Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3365
Title: Застосування маркетингу в умовах вирішення господарсько-екологічних проблем регіону
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Зубенко, М.Г.
Issue Year: 2008
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Тєлєтов, О.С. Застосування маркетингу в умовах вирішення господарсько-екологічних проблем регіону [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.Г. Зубенко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №1. — С. 89-102.
Abstract: У статті розглянуто одну із найбільш гострих сучасних проблем охорони навколишнього середовища – утилізації побутових відходів. Запропоновано використання методології маркетингу для дослідження, аналізу, прийняття рішення, комунікаційної підготовки населення, побудови переробного заводу та виведення його на необхідну потужність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3365
В статье рассмотрена одна из наиболее острых современных проблем охраны окружающей среды – утилизации бытовых отходов. Предложено использование методологии маркетинга для исследования, анализа, принятия решения, коммуникационной подготовки населения, строительства перерабатывающего завода и вывода его на необходимую мощность. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3365
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3365
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other60
China2
Germany7
Iran1
Italy1
Poland2
Russia16
Turkey5
Ukraine104
United States22
Downloads
Other2952
Canada1
Germany3
EU6
France9
United Kingdom4
Hungary1
Italy1
Poland4
Russia4
Ukraine562
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
2.2_телетов_зубенко.doc663 kBMicrosoft Word3552Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.