Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорний, Євген Ігорович-
dc.contributor.authorНагорный, Евгений Игоревич-
dc.contributor.authorNahornyi, Yevhen Ihorovych-
dc.contributor.authorКасьяненко, Тетяна Вячеславівна-
dc.contributor.authorКасьяненко, Татьяна Вячеславовна-
dc.contributor.authorKasianenko, Tetiana Viacheslavivna-
dc.date.accessioned2014-01-30T08:46:34Z-
dc.date.available2014-01-30T08:46:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний, Т.В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 291-303.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820-
dc.description.abstractУ статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820ru_RU
dc.description.abstractВ статье усовершенствованы научно-методические подходы по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла, а также последовательность процедур принятия решения о готовности ее выхода на рынок по результатам маркетингового тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the article is theoretical justification and improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative production in the stages of innovative cycle, and the sequence of decision-making procedures on its readiness to entry into the market by results of testing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectекологічна інноваційна продукціяru_RU
dc.subjectмаркетингове тестуванняru_RU
dc.subjectекологічністьru_RU
dc.subjectризикru_RU
dc.subjectпотенціалru_RU
dc.subjectновизнаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectпоказники-індикаториru_RU
dc.subjectэкологическая инновационная продукцияru_RU
dc.subjectмаркетинговое тестированиеru_RU
dc.subjectэкологичностьru_RU
dc.subjectрискru_RU
dc.subjectпотенциалru_RU
dc.subjectновизнаru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectпоказатели-индикаторыru_RU
dc.subjectecological innovative productru_RU
dc.subjectmarketing testingru_RU
dc.subjectecological compatibilityru_RU
dc.subjectriskru_RU
dc.subjectpotentialru_RU
dc.subjectnoveltyru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectindicatorsru_RU
dc.titleУдосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклуru_RU
dc.title.alternativeУсовершенствование подходов по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного циклаru_RU
dc.title.alternativeThe improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycleru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Nahornyy_Kasyanenko_ekolohichna_innovatsiyna_produktsiya.pdf649.09 kBAdobe PDF119Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.