Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Other Titles Усовершенствование подходов по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла
The improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycle
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
http://orcid.org/0000-0002-3595-669X
Keywords екологічна інноваційна продукція
маркетингове тестування
екологічність
ризик
потенціал
новизна
конкурентоспроможність
показники-індикатори
экологическая инновационная продукция
маркетинговое тестирование
экологичность
риск
потенциал
новизна
конкурентоспособность
показатели-индикаторы
ecological innovative product
marketing testing
ecological compatibility
risk
potential
novelty
competitiveness
indicators
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний, Т.В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 291-303.
Abstract У статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
В статье усовершенствованы научно-методические подходы по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла, а также последовательность процедур принятия решения о готовности ее выхода на рынок по результатам маркетингового тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
The aim of the article is theoretical justification and improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative production in the stages of innovative cycle, and the sequence of decision-making procedures on its readiness to entry into the market by results of testing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
2
Czechia Czechia
3
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
3191848
Greece Greece
1
Ireland Ireland
514515
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
6
Pakistan Pakistan
1
Romania Romania
1
Russia Russia
24
Slovenia Slovenia
1
South Africa South Africa
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
21369387
United Kingdom United Kingdom
10709327
United States United States
78520993
Unknown Country Unknown Country
76

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
514513
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
21369388
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
78520993
Unknown Country Unknown Country
91

Files

File Size Format Downloads
Nahornyy_Kasyanenko_ekolohichna_innovatsiyna_produktsiya.pdf 649,09 kB Adobe PDF 100404993

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.