Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37010
Title: Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
ієрархічна модель
иерархическая модель
hierarchical model
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 220-222.
Abstract: Вітчизняний досвід промислових підприємств свідчить про те, що інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) як незмінна складова комплексу маркетингу слугують не лише засобом просування продукції, а й підвищують ефективність бізнесу та конкурентоспроможність підприємства. Тому нагальним є питання розробки та практичної реалізації цілісної системи оцінки ІМК, інтегруючи відповідний інструментарій за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37010
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37010
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other58
Czech Republic3
Germany10
France1
United Kingdom1
Russia6
Turkey2
Ukraine12
United States4
Downloads
Other32
China4
Czech Republic1
Germany2
France1
Russia1
Ukraine26
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
hierarchical_model.pdf182.71 kBAdobe PDF68Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.