Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37194
Title: Фінансові засади некомерційного маркетингу публічних екологічних послуг
Authors: Boronos, Volodymyr Mykolaiovych
Kotenko, Nataliia Viktorivna 
Keywords: некомерційний маркетинг
некоммерческий маркетинг
non-profit marketing
екологічні послуги
эколлогические услуги
environmental services
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Боронос, В. М. Фінансові засади некомерційного маркетингу публічних екологічних послуг [Текст] / В. М. Боронос, Н. В. Котенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 36-37.
Abstract: Україна за попередніми підрахунками 2013 року посідає 59 місце з 76 країн за рівнем якості життя, у тому числі 44 місце за рівнем забруднення [1]. Саме на задоволення потреб суспільства, громади чи людини в якісному житті та покращення стану навколишнього природного середовища спрямовані публічні екологічні послуги, недостатній обсяг надання яких і лежить в основі таких низьких показників. Причину нестачі, на нашу думку, необхідно шукати у площині фінансово-економічних відносин.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37194
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other36
Canada1
Germany6
France1
Russia2
Ukraine5
Downloads
Other5
China2
Germany2
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Boronos_environmental services.pdf187.57 kBAdobe PDF11Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.