Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37199
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ієрархія принципів маркетингу в сфері послуг
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords маркетинг послуг
маркетинг услуг
services marketing
принципи маркетингу
принципы маркетинга
діяльність підприємства
деятельность предприятия
activities of the company
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37199
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Ієрархія принципів маркетингу в сфері послуг [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Мельник // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 57-59.
Abstract Маркетинг послуг – це комплекс дій, спрямованих на задоволення потреб та запитів споживачів у нематеріальних формах блага – послугах, шляхом формування ефективних взаємовідносин між споживачами та підприємством і управління на цих засадах процесами виробництва, збуту та споживання послуг, що знаходяться в одній часовій площині, з метою максимізації власних прибутків.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
EU EU
3
France France
2
Germany Germany
96
Ireland Ireland
815877
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
60715971
Russia Russia
2
Singapore Singapore
121431931
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
10970955
United Kingdom United Kingdom
5066719
United States United States
452836377
Unknown Country Unknown Country
10970954

Downloads

China China
4
EU EU
1
France France
121431932
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
60715970
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
32891344
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
60715969
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_activities of the company.pdf 181,33 kB Adobe PDF 275755257

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.