Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37244
Title: Маркетинг території як невід'ємна маркетингова складова антикризового менеджменту промислового підприємства
Authors: Гладенко, Ю.М.
Keywords: маркетинг територій
маркетинг территорий
marketing of territories
антикризовий менеджмент
антикризисный менеджмент
crisis management
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial plant
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Гладенко, Ю. М. Маркетинг території як невід'ємна маркетингова складова антикризового менеджменту промислового підприємства [Текст] / Ю. М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 49-51.
Abstract: Українська промисловість сьогодні знаходиться на межі вибору – бути конкурентоспроможною, як на території власної країни та за її межами або залишити світовий ринок назавжди. Явища неоколонізації, що спостерігаються в Україні сигналізують про невеликий термін, що залишається у вітчизняних промислових підприємств для включення у свої програми стратегічного розвитку антикризових заходів. Відкритість кордонів країні для більш якісних та розрекламованих товарів світових корпорацій створила низку перешкод для українських виробників у вигляді втрати лояльності постійних покупців. Український споживач отримує високоякісні товари закордонного виробництва, якість, зручність та сервісне обслуговування яких створювались роками у високо конкурентному середовищі.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37244
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other21
Canada1
Germany4
France1
Italy2
Poland2
Ukraine4
United States1
Downloads
Other4
China2
Germany2
France2
Ukraine4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hladenko_industrial plant.pdf182.59 kBAdobe PDF14Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.