Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37267
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка інноваційності розвитку
Authors Бараннік, В.О.
ORCID
Keywords інноваційний процес
инновационный процесс
innovation process
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing innovation
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37267
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Бараннік, В.О. Оцінка інноваційності розвитку [Текст] / В.О. Бараннік // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 16-18.
Abstract В загальному плані інновації це нововведення в галузі техніки, технології, організації праці або управління, засноване на використанні досягнень науки і передового досвіду, а також кінцевий результат інноваційної діяльності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
2565
Ireland Ireland
28623
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
445998
United Kingdom United Kingdom
223854
United States United States
1337574
Unknown Country Unknown Country
445997

Downloads

China China
157210
France France
57243
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Slovakia Slovakia
2567
Ukraine Ukraine
1337573
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1337573
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
Barannik_marketing innovation.pdf 192,21 kB Adobe PDF 2892199

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.