Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37269
Title: Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища
Authors: Базь, М.О.
Липницька, О.А.
Keywords: маркетингове середовище
маркетинговая среда
marketing environment
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Базь, М.О. Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища [Текст] / М.О. Базь, О.А. Липницька // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 14-16.
Abstract: Останні 5-7 років можна все більше спостерігати, що такі елементи маркетингових комунікацій як радіо- та телевізійна реклама, холодні дзвінки, масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати по електронній пошті є вже не такими ефективними як були раніш. Це можна пояснити таким явищем як споживчий опір.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37269
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other52
Canada1
Germany4
United Kingdom1
Italy1
Russia1
Ukraine2
United States1
Downloads
Other16
China3
Germany2
EU1
Ireland1
Russia3
Ukraine11
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Baz_marketing communication.pdf202.58 kBAdobe PDF39Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.