Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37273
Title: Особливості маркетингу екологізації агропродуктової системи
Authors: Білоткач, І.А.
Keywords: маркетинг
marketing
органічна продукція
органическая продукция
organic products
сільське господарство
сельское хозяйство
agriculture
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Білоткач, І.А. Особливості маркетингу екологізації агропродуктової системи [Текст] / І.А. Білоткач // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 22-24.
Abstract: Сучасний етап розвитку ринкових відносин в Україні ставить вимоги для підприємств усіх галузей, включаючи і традиційне сільське господарство, звертатися до нових сучасних методів виробництва сільськогосподарської продукції, враховуючі ту користь, яку продукція сільськогосподарського виробництва повинна нести споживачам. Одним із таких напрямків розвитку аграрної сфери є створення й реалізація проектів природного агровиробництва. При цьому слід зазначити, що навіть ідеально налагоджений проект – це не гарантія майбутнього комерційного успіху підприємства, якщо немає чіткого механізму його реалізації.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37273
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other43
Canada1
Germany4
France1
United Kingdom1
Russia1
Ukraine6
Downloads
Other17
China1
Germany2
France2
Russia1
Ukraine29


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilotkach_agriculture.pdf185.57 kBAdobe PDF52Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.