Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37295
Title: Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі
Other Titles: Особенности рекламы на месте продаж в сфере розничной торговли
Peculiarities of point-of-sale advertising in the retail sphere
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Гайтина, Н.М.
Кириченко, Т.В.
Keywords: торгові мережі
види роздрібної торгівлі
реклама на місці продажу
реклама в роздрібних магазинах
реклама в торговельних мережах
реклама на базарі
торговые сети
виды распределения товара
реклама на месте продаж
реклама в розничных магазинах
реклама в торговых сетях
реклама на базаре
trade chain
types of goods distribution
point-of-sale advertising
retail stores advertising
trade networks advertising
market advertising
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі [Текст] / О.С. Тєлєтов, Н.М. Гайтина, Т.В. Кириченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 29-47
Abstract: У статті охарактеризовано три види роздрібної торгівлі (місцевий ринок, або базар, національна торговельна мережа та роздрібний магазин), виділено та запропоновано класифікацію рекламних засобів, що використовуються на базарі, в роздрібних магазинах та національних мережах. Обґрунтовано необхідність розмежування рекламних засобів товаровиробників, які покликані стимулювати до продажу конкретного товару чи торгової марки, від рекламних засобів самих торговців, які покликані стимулювати споживачів до купівлі в конкретній торговій точці. Проаналізовано основні рекламні засоби, які в них застосовуються, та розраховано найважливіші показники ефективності рекламної діяльності.
В статье охарактеризованы три вида розничной торговли (местный рынок (базар), национальная торговая сеть и розничный магазин), выделена и предложена классификация рекламных средств, которые используются на базаре, в розничных магазинах и национальных сетях. Обоснована необходимость разграничения рекламных средств товаропроизводителей, которые призваны стимулировать к продажам конкретного товара или торговой марки, от рекламних средств самих торговцев, которые признаны стимулировать потребителей к покупке в конкретной торговой точке. Проанализированы основные рекламные средства, которые в них используются и рассчитаны важнейшие показатели эффективности рекламной деятельности.
The aim of the article is to analyze three types of retail (local market (bazaar), national retail chain and retail store); to classify the selected advertising media which is used in the market, in retail stores and national networks.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37295
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other118
Canada1
China11
Germany5
Finland1
France2
United Kingdom1
Italy1
Ukraine31
United States10
Downloads
Other20
A11
China3
Czech Republic1
Germany4
France5
United Kingdom3
Romania3
Russia11
Singapore1
Ukraine219
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tyelyetov_Haytyna_Kyrychenko.pdf626.35 kBAdobe PDF274Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.