Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37295
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі
Other Titles Peculiarities of point-of-sale advertising in the retail sphere
Особенности рекламы на месте продаж в сфере розничной торговли
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Гайтина, Н.М.
Кириченко, Т.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords торгові мережі
види роздрібної торгівлі
реклама на місці продажу
реклама в роздрібних магазинах
реклама в торговельних мережах
реклама на базарі
торговые сети
виды распределения товара
реклама на месте продаж
реклама в розничных магазинах
реклама в торговых сетях
реклама на базаре
trade chain
types of goods distribution
point-of-sale advertising
retail stores advertising
trade networks advertising
market advertising
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37295
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі [Текст] / О.С. Тєлєтов, Н.М. Гайтина, Т.В. Кириченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 29-47
Abstract У статті охарактеризовано три види роздрібної торгівлі (місцевий ринок, або базар, національна торговельна мережа та роздрібний магазин), виділено та запропоновано класифікацію рекламних засобів, що використовуються на базарі, в роздрібних магазинах та національних мережах. Обґрунтовано необхідність розмежування рекламних засобів товаровиробників, які покликані стимулювати до продажу конкретного товару чи торгової марки, від рекламних засобів самих торговців, які покликані стимулювати споживачів до купівлі в конкретній торговій точці. Проаналізовано основні рекламні засоби, які в них застосовуються, та розраховано найважливіші показники ефективності рекламної діяльності.
В статье охарактеризованы три вида розничной торговли (местный рынок (базар), национальная торговая сеть и розничный магазин), выделена и предложена классификация рекламных средств, которые используются на базаре, в розничных магазинах и национальных сетях. Обоснована необходимость разграничения рекламных средств товаропроизводителей, которые призваны стимулировать к продажам конкретного товара или торговой марки, от рекламних средств самих торговцев, которые признаны стимулировать потребителей к покупке в конкретной торговой точке. Проанализированы основные рекламные средства, которые в них используются и рассчитаны важнейшие показатели эффективности рекламной деятельности.
The aim of the article is to analyze three types of retail (local market (bazaar), national retail chain and retail store); to classify the selected advertising media which is used in the market, in retail stores and national networks.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
11
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
5
Hungary Hungary
219101796
Ireland Ireland
1999294
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3341
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
40810656
United Kingdom United Kingdom
20412006
United States United States
542239558
Unknown Country Unknown Country
40810652

Downloads

A1 A1
1
China China
3
Czechia Czechia
40810654
Egypt Egypt
1
France France
219101828
Germany Germany
219101830
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Romania Romania
3
Russia Russia
219101794
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
542239560
United Kingdom United Kingdom
219101824
United States United States
542239559
Unknown Country Unknown Country
219101813

Files

File Size Format Downloads
Tyelyetov_Haytyna_Kyrychenko.pdf 626,35 kB Adobe PDF -2074168421

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.