Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37354
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37354
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Ілляшенко, Н. С. Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми [Текст] / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 107-108.
Abstract На сьогоднішній день традиційні різновиди маркетингу та інструменти, які вони застосовують не завжди є ефективними. Особливо це стосується процесу просування інновації на ринок. В результаті цього в світі постійно з’являються нові різновиди. В роботі представлено основні інструменти та форми, що використовуються в межах того чи іншого різновиду маркетингу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
7620131
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
176985
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2328
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
992052
United Kingdom United Kingdom
498356
United States United States
7620130
Unknown Country Unknown Country
97

Downloads

China China
5
France France
7620132
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Portugal Portugal
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
3966868
United Kingdom United Kingdom
498359
United States United States
7620132
Unknown Country Unknown Country
57

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko N.S._marketing.pdf 197,46 kB Adobe PDF 19705560

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.