Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37610
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID
Keywords промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37610
Publisher ТОВ "ДД "Папірус", 2014
License
Citation Тимохіна, Я.О. Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 186-188.
Abstract Маркетингова стратегія комунікацій являє собою комплексну програму дій, яка спрямована на вибір пріоритетних інструментів та заходів маркетингових комунікацій (МК), синтезування їх особливостей та отримання синтезованого ефекту за рахунок посилення впливу МК на споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
3
France France
9996
Germany Germany
6
Ireland Ireland
920020
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1113
Russia Russia
24
Sweden Sweden
134439
Ukraine Ukraine
972833959
United Kingdom United Kingdom
101313605
United States United States
1611750813
Unknown Country Unknown Country
333917105

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
920018
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
972833959
United Kingdom United Kingdom
101313608
United States United States
972833959
Unknown Country Unknown Country
28

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina_marketing communication.pdf 344,93 kB Adobe PDF 2047901578

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.