Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37610
Title: Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус", 2014
Citation: Тимохіна, Я.О. Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 186-188.
Abstract: Маркетингова стратегія комунікацій являє собою комплексну програму дій, яка спрямована на вибір пріоритетних інструментів та заходів маркетингових комунікацій (МК), синтезування їх особливостей та отримання синтезованого ефекту за рахунок посилення впливу МК на споживачів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37610
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other51
Canada1
Czech Republic3
Germany6
France1
United Kingdom2
Italy2
Russia24
Ukraine5
Downloads
Other25
China1
Czech Republic1
Germany2
France1
Ukraine18


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina_marketing communication.pdf344.93 kBAdobe PDF48Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.