Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38006
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Механізм маркетингового антикризового управління підприємством
Other Titles The mechanism of anticrisis management marketing
Механизм маркетингового антикризисного управления предприятием
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетинг
marketing
маркетингові інструменти
маркетинговые интсрументы
marketing tools
антикризове управління
антикризисное управление
anticrisis management
антикризова маркетингова стратегія
антикризисная маркетинговая стратегия
anticrisis marketing strategy
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38006
Publisher Хмельницький національний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Механізм маркетингового антикризового управління підприємством [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – №6. – Т.4. – С. 105-108.
Abstract В роботі визначено місце та роль маркетингу в антикризовому управлінні підприємством, проаналізовані ефективні антикризові маркетингові інструменти та умови їх застосування. Розроблено механізм маркетингового антикризового управління підприємством, метою якого є формування стратегії виходу з кризи та ліквідація наслідків кризових явищ.
В работе определены место и роль маркетинга в антикризисном управлении предприятием, проанализированы эффективные антикризисные маркетинговые инструменты и условия их применения. Разработан механизм маркетингового антикризисного управления предприятием, целью которого является формирование стратегии выхода из кризиса и ликвидация последствий кризисных явлений.
In the work a place and a role of marketing in the anticrisis management is defined, effective anticrisis marketing instruments and conditions of their application are analysed. The mechanism of the marketing anticrisis management which purpose are formation the strategy of an overcoming the crisis and liquidation the consequences of the crisis phenomena is developed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
68505924
France France
1
Germany Germany
10126775
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1484725
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10352
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1399128340
United Kingdom United Kingdom
68505922
United States United States
51051428
Unknown Country Unknown Country
263800125

Downloads

Canada Canada
1
China China
3
EU EU
2
France France
5
Germany Germany
3110
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
-1760510742
United Kingdom United Kingdom
20704
United States United States
-1760510740
Unknown Country Unknown Country
55

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Melnyk.pdf 404,14 kB Adobe PDF 773969701

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.