Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38006
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Механізм маркетингового антикризового управління підприємством |
Other Titles |
The mechanism of anticrisis management marketing Механизм маркетингового антикризисного управления предприятием |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетинг marketing маркетингові інструменти маркетинговые интсрументы marketing tools антикризове управління антикризисное управление anticrisis management антикризова маркетингова стратегія антикризисная маркетинговая стратегия anticrisis marketing strategy |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38006 |
Publisher | Хмельницький національний університет |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Механізм маркетингового антикризового управління підприємством [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – №6. – Т.4. – С. 105-108. |
Abstract |
В роботі визначено місце та роль маркетингу в антикризовому управлінні підприємством, проаналізовані ефективні антикризові маркетингові інструменти та умови їх застосування. Розроблено механізм маркетингового антикризового управління підприємством, метою якого є формування стратегії виходу з кризи та ліквідація наслідків кризових явищ. В работе определены место и роль маркетинга в антикризисном управлении предприятием, проанализированы эффективные антикризисные маркетинговые инструменты и условия их применения. Разработан механизм маркетингового антикризисного управления предприятием, целью которого является формирование стратегии выхода из кризиса и ликвидация последствий кризисных явлений. In the work a place and a role of marketing in the anticrisis management is defined, effective anticrisis marketing instruments and conditions of their application are analysed. The mechanism of the marketing anticrisis management which purpose are formation the strategy of an overcoming the crisis and liquidation the consequences of the crisis phenomena is developed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
68505924
France
1
Germany
10126775
Greece
1
Ireland
1484725
Lithuania
1
Netherlands
10352
Russia
2
Ukraine
1399128340
United Kingdom
68505922
United States
51051428
Unknown Country
263800125
Downloads
Canada
1
China
3
EU
2
France
5
Germany
3110
Lithuania
1
Russia
5
Spain
1
Ukraine
-1760510742
United Kingdom
20704
United States
-1760510740
Unknown Country
55
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Melnyk.pdf | 404,14 kB | Adobe PDF | 773969701 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.