Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38496
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тotal-look для мерчандайзингу: правила "тону"
Authors Цуненко, С.М.
ORCID
Keywords мерчандайзинг
merchandising
магазини одягу
магазины одежды
clothing stores
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38496
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Цуненко, С.М. Тotal-look для мерчандайзингу: правила "тону" [Текст] / С.М. Цуненко; наук. кер. Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 244-245.
Abstract Однією з найбільш сприятливих до застосування мерчандайзингу сфер бізнесу на сьогодні є магазини одягу. Жіночі, чоловічі і навіть дитячі (тонкощі «дитячого» мерчандайзингу вимагають не менше уваги, ніж будь-якого іншого) брендові магазини використовують різноманітні види мерчандайзингу для збільшення обсягів продажів: починаючи з візуального, закінчуючи комунікативним. Залучивши потенційного споживача «яскравою етикеткою» оформлення вітрин за допомогою наклейок, манекенів, рекламних коробів та банерів, мерчандайзери переходять до не менш відповідального етапу – оформлення торгової зали. Саме тут у споживача має виникнути імпульсивний попит і, як наслідок, проблема вибору конкретної продукції.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
373
France France
2
Germany Germany
7
Ireland Ireland
11694
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
108522
United Kingdom United Kingdom
56273
United States United States
39830
Unknown Country Unknown Country
108521

Downloads

China China
6
France France
2
Germany Germany
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
325225
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
325225
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Tsunenko.pdf 261,71 kB Adobe PDF 650484

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.