Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38498
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендинг як важлива складова маркетингової стратегії підприємства
Authors Бреус, О.С.
ORCID
Keywords брендинг
branding
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38498
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бреус, О.С. Брендинг як важлива складова маркетингової стратегії підприємства [Текст] / О.С. Бреус; наук. кер. О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 246-248.
Abstract В сьогоднішніх умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже він є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг на майбутнє перед іншими виробниками за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Сучасний брендинг має на меті не тільки проникнення в свідомість споживачів певного образу товару для формування прихильності до нього, заснованої на відчуттях і емоціях, а й досягнення довгострокового фінансового росту за рахунок зниження витрат в майбутньому, підвищення загальної вартості компанії і захист від форс-мажорних ситуацій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
6
France France
1
Germany Germany
1897
Ireland Ireland
10734
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
474794
United Kingdom United Kingdom
248130
United States United States
1424082
Unknown Country Unknown Country
474793

Downloads

Canada Canada
1
China China
5
EU EU
1
France France
1424083
Germany Germany
7260
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Poland Poland
110496
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
2634442
United Kingdom United Kingdom
213722
United States United States
1424082
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
Breus.pdf 267,96 kB Adobe PDF 5814250

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.