Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39175
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методический потенциал региональной прессы в обучении иностранных студентов
Authors Kazandzhyieva, Maryna Symeonivna
ORCID
Keywords російська мова як іноземна
русский язык как иностранный
the Russian language as a foreign one
методика викладання російської мови
методика преподавания русского языка
methods of teaching the Russian language
газетний текст
газетный текст
newspaper text
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39175
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Казанджиева, М.С. Методический потенциал региональной прессы в обучении иностранных студентов [Текст] / М.С. Казанджиева // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Дев'ятої всеукр. наук.-практ. конф., Суми, 5—6 червня 2013 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 101-103.
Abstract Рассматриваются возможности использования материалов региональной прессы в процессе обучения русскому языку иностранных студентов.
In this article the possibilities of use of the regional press materials in the process of teaching the Russian language to foreign students are observed.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
France France
3722
Germany Germany
5
Greece Greece
1
Ireland Ireland
40535
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
415
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
725692
United Kingdom United Kingdom
363984
United States United States
5896985
Unknown Country Unknown Country
725691

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
2176881
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4036941
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Kazandgzhyeva_presa.pdf 166,11 kB Adobe PDF 6213837

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.