Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39260
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами
Authors Мізін, Є.
ORCID
Keywords рекламний текст
рекламный текст
advertising text
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39260
Publisher
License
Citation Мізін, Є. Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами [Текст] / Є. Мізін ; наук. кер. Л.В. Щигло // Перекладацькі інновації : матеріали V Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 12-13 березня 2015 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 97-98.
Abstract Характер обміну інформацією між людьми визначається тим, що за допомогою системи знаків партнери можуть вплинути одне на одного. Обмін інформацією передбачає вплив на поведінку партнера, тобто знак змінює стан учасників комунікативного процесу. Комунікативний вплив – це психологічний вплив одного комуніканта на іншого з метою зміни його поведінки.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
37
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18807
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
836
Ukraine Ukraine
305915
United Kingdom United Kingdom
154629
United States United States
1091717
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
84420
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
611471
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1571963
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Mizin.pdf 190,24 kB Adobe PDF 2267869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.