Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39611
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку
Other Titles Маркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынке
Marketing research of pricing factors in a competitive market
Authors Білошкурська, Н.В.
ORCID
Keywords маркетингове дослідження
ціна
індекс цін
факторний аналіз
конкурентний ринок
маркетинговое исследование
цена
индекс цен
факторный анализ
конкурентный рынок
market research
price
price index
factor analysis
competitive market
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39611
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Білошкурська, Н.В. Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку [Текст] / Н.В. Білошкурська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 24-31.
Abstract У статті проведене маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку хліба пшеничного. Побудовано комплексну кореляційно-регресійну модель середньомісячної ціни 1 тонни хліба пшеничного з урахуванням впливу індексу споживчих цін, індексу цін виробників промислової продукції та середньомісячної заробітної плати одного працівника за щомісячними статистичними даними за 2012-2014 рр. Доведено, що найбільший вплив на ціну 1 тонни хліба пшеничного чинить індекс споживчих цін, тобто інфляція споживання.
В статье проведено маркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынке хлеба пшеничного. Построена комплексная корреляционно-регрессионная модель среднемесячной цены 1 тонны хлеба пшеничного с учетом влияния индекса потребительских цен, индекса цен производителей промышленной продукции и среднемесячной заработной платы одного работника, по ежемесячным статистическим данным за 2012-2014 гг. Доказано, что наибольшее влияние на цену 1 тонны хлеба пшеничной оказывает индекс потребительских цен, то есть инфляция потребления.
The aim of the article. The aim of the article is the marketing research of the influence of macroeconomic factors on a weighted average price of wheat bread in a competitive market.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
464613
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
34868
Ireland Ireland
47930147
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10068
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
-1884169066
United Kingdom United Kingdom
1906326166
United States United States
668097588
Unknown Country Unknown Country
173409

Downloads

Canada Canada
1
China China
1943480431
France France
26654227
Germany Germany
2
Hungary Hungary
1
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
526557157
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
668097588
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Biloshkurska_Tcinoutvorennya.pdf 429,94 kB Adobe PDF -1130177862

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.