Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39617
Title: Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок
Other Titles: Перспективы реализации стратегии устойчивого развития отечественными розничными операторами через внедрение собственных торговых марок
Prospects for implementation of the sustainable development strategy by domestic retailers through the private labels introduction
Authors: Дима, О.О.
Keywords: власні торгові марки
приватні марки
роздрібна мережа
сталий розвиток
дослідження ринку
собственные торговые марки
частные марки
розничная сеть
устойчивое развитие
исследование рынка
own trade label
private label
retail network
sustainable development
market research
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Дима, О.О. Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок [Текст] / О.О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 87-95.
Abstract: Стаття присвячена власним торговим маркам (ВТМ) у вітчизняних торговельних мережах. Розглянуті сутність власної торгової марки та історія її виникнення. Проаналізовані ключові показники розвитку ВТМ в Україні та світі. Запропоновані подальші кроки роздрібних мереж щодо поширення ідей сталого розвитку на учасників мережі створення цінності та кінцевих споживачів через власні торгові марки.
Статья посвящена собственным торговым маркам (СТМ) в отечественных торговых сетях. Рассмотрены сущность собственной торговой марки и история ее возникновения. Проанализированы ключевые показатели развития СТМ в Украине и мире. Предложены последующие шаги розничных сетей в распространении идей устойчивого развития среди участников сети создания ценности и конечных потребителей через собственные торговые марки.
The aim of the article. The aim of the article is to identify prospects of sustainable development strategy implementation through private label development. Further retailers’ steps on the promotion of sustainable development ideas among the participants of the value creation network and the end-users through private labels are offered.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39617
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other3
Canada1
Czech Republic1
Germany6
Finland1
Italy1
Japan1
Thailand1
Taiwan1
Ukraine23
United States9
Downloads
Other26
China4
Germany2
EU1
France11
United Kingdom2
Serbia1
Russia29
Ukraine153
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Dyma_Torgovi_marky.pdf595.39 kBAdobe PDF232Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.