Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлікус, Ірина Йосипівна-
dc.contributor.authorПликус, Ирина Иосифовна-
dc.contributor.authorPlikus, Iryna Yosypivna-
dc.contributor.authorБоронос, Вікторія Георгіївна-
dc.contributor.authorБоронос, Виктория Георгиевна-
dc.contributor.authorBoronos, Viktoriia Heorhiivna-
dc.contributor.authorПронікова, Ж.С.-
dc.date.accessioned2015-04-30T10:19:08Z-
dc.date.available2015-04-30T10:19:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБоронос, В.Г. Механізм забезпечення фінансової самостійності територій на засадах децентралізації [Текст] / В.Г. Боронос, І.Й. Плікус, Ж.С. Пронікова // Механізм регулювання економіки. - 2014. - № 4. - С. 11-19.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39618-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано науково-методичний підхід щодо механізму забезпечення фінансової самостійності території на засадах децентралізації. Підкреслено, що фінансові можливості території повинні оцінюватися при вирішенні задач тактичного і стратегічного характеру. При визначенні фінансової самостійності території пропонується використовувати фінансовий потенціал, який розраховується з урахуванням впливу тінізації економіки на фінансові потоки, що дозволить уникнути маніпулювання коштами виділеними на розвиток території та визначати регіони-донори і регіони-реципієнти. У статті звертається увага на те, що механізм забезпечення фінансової самостійності території на засадах децентралізації повинен бути заснований на досягненні розумного компромісу інтересів держави та територій (населення та підприємництва). Тобто фінансова самостійність територій це не абсолютне поняття, вона є відносною, мається на увазі підвищення рівня цієї самостійності до певних максимально можливих меж, які не суперечать інтересам держави та бюджетів на всіх рівнях.ru_RU
dc.description.abstractВ статье обосновано научно-методический подход к механизму обеспечения финансовой самостоятельности территории на основе децентрализации. Подчеркнуто, что финансовые возможности территории должны оцениваться при решении задач тактического и стратегического характера. При определении финансовой самостоятельности территории предлагается использовать финансовый потенциал, который рассчитывается с учетом влияния тенизации экономики на финансовые потоки, что позволит избежать манипулирования средствами, выделенными на развитие территории и определять регионы-доноры и регионы-реципиенты. В статье обращается внимание на то, что механизм обеспечения финансовой самостоятельности территории на основе децентрализации должен быть основан на достижении разумного компромисса интересов государства и территорий (населения и предпринимательства). То есть финансовая самостоятельность территорий это не абсолютное понятие, она является относительной, имеется в виду повышение уровня этой самостоятельности в определенных максимально возможных пределов, которые не противоречат интересам государства и бюджетов на всех уровнях.ru_RU
dc.description.abstractIn the article the scientific and methodical approach of a mechanism to ensure financial independence territory on the basis of decentralization. It is emphasized that financial capacity areas should be assessed in solving problems of tactical and strategic. In determining the financial independence of the territory proposed to use financial potential is calculated by taking into account the impact of the shadow economy on financial flows, thus avoiding the manipulation of money allocated for development of the area and to identify regions donor and recipient regions. The article draws attention to the fact that the mechanism for ensuring financial autonomy territory on the basis of decentralization should be based on achieving a reasonable compromise interests of the State and Territories (population and businesses). That financial autonomy areas is not an absolute concept, it is relative, is meant to increase the level of autonomy to certain maximum possible limits that do not conflict with the interests of the state and budgets at all levels.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний унiверситет (СумДУ), Центр економiчних дослiджень (ЦЕД), Сумське областне громадське об'єднання "Академiя пiдприємництва i менеджменту України" (СОГО АПМУ), видавничо-торговий дім "Унiверситетська книга"ru_RU
dc.subjectфінансова децентралізаціяru_RU
dc.subjectфинансовая децентрализацияru_RU
dc.subjectfiscal decentralizationru_RU
dc.subjectфінансова самостійністьru_RU
dc.subjectфинансовая самостоятельностьru_RU
dc.subjectfinancial autonomyru_RU
dc.subjectфінансовий потенціал територіїru_RU
dc.subjectфинансовый потенциал территорииru_RU
dc.subjectfinancial potential of the territoryru_RU
dc.subjectміжбюджетні відносиниru_RU
dc.subjectмежбюджетные отношенияru_RU
dc.subjectintergovernmental relationsru_RU
dc.titleМеханізм забезпечення фінансової самостійності територій на засадах децентралізаціїru_RU
dc.title.alternativeМеханизм обеспечения финансовой самостоятельности территорий на основах децентрализацииru_RU
dc.title.alternativeMechanism to ensure the financial independence of the territories on the basis of decentralizationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Plikus desentralizasia.pdfосновна стаття524.94 kBAdobe PDF261Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.