Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41877
Title: Проблеми і перспективи просування продукції вітчизнних підприємств в Internet
Other Titles: Проблемы и перспективы продвижения продукции отечественных предприятий в INTERNET
Internet promotion problems and prospects of domestic enterprises
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Іванова, Тетяна Євгеніївна
Иванова, Татьяна Евгеньевна
Ivanova, Tetiana Evgeniivna
Keywords: online канал
online channel
Internet-маркетинг
Internet-marketing
Internet-просування
Internet-продвижение
Internet-promotion
методи комунікацій
методы коммуникаций
communication methods
сайт
website
маркетингові інструменти
маркетинговые инструменты
marketing tools
Issue Year: 2015
Publisher: Одеський національний університет ім. О.І. Мечнікова
Citation: Ілляшенко, С.М. Проблеми і перспективи просування продукції вітчизняних підприємств в Internet [Текст] / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.- 2015. - Том 20. Випуск 1/2. - С. 101-107.
Abstract: У роботі наведений аналіз основних маркетингових заходів, що використовуються українськими компаніями для просування власного іміджу та продукції в Internet. Розглянуто популярність on-line каналів та ефективність їх використання на вітчизняних підприємствах. Наведено перелік основних проблем з просування продукції в Internet, з якими зіштовхуються компанії та наведено рекомендації щодо їх подолання.
В работе представлен анализ основных маркетинговых мероприятий, используемых украинскими компаниями для продвижения собственного имиджа и продукции в Internet. Рассмотрены популярность on-line каналов и эффективность их использования на отечественных предприятиях. Приведен перечень основных проблем по продвижению продукции в Internet, с которыми сталкиваются компании и приведены рекомендации по их преодолению.
The analysis of major marketing activities used by Ukrainian companies to promote their image and products on the Internet, the popularity of on-line channels and their effectiveness of use in domestic enterprises are presented in the paper. The list of the main promotion problems on the Internet faced by the company and recommendations for improvement are were given in this work.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41877
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other14
Canada1
China1
Czech Republic1
Germany6
France2
United Kingdom1
Italy1
Poland18
Russia4
Turkey1
Taiwan1
Ukraine59
United States18
Downloads
Other7
China2
Germany8
EU1
France1
Croatia1
Poland5
Russia13
Ukraine117
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_Ivanova_Odesa.pdf309.57 kBAdobe PDF159Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.