Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41954
Title: Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах
Authors: Шевченко, Cвітлана Володимирівна
Шевченко, Светлана Владимировна
Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna
Keywords: рекламний текст
рекламный текст
advertising text
гендер
gender
гендерна лінгвістика
гендерная лингвистика
gender linguistics
гендерно марковані одиниці
гендерно маркированные единицы
gender marked units
референт
referent
адресат
addressee
Issue Year: 2015
Publisher: Издательство "Научный мир"
Citation: Шевченко, С.В. Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах [Текст] / С.В. Шевченко, Г. В. Чуланова // Научные труды SWorld. - Выпуск 2(39). Том 13. - Иваново: Научный мир, 2015 - 96 с. - С. 63-69.
Abstract: Дана стаття присвячена дослідженню гендерно маркованих одиниць у рекламних текстах. Мовні особливості рекламних текстів зумовлені багатьма екстралінгвістичними факторами, в тому числі і процесами, що мають місце у різноманітних сферах суспільного життя. Гендерно марковані одиниці є своєрідною “приманкою” потенційних покупців, адже вони допомагають сегментувати аудиторію залежно від потреб виробника. Особлива увага у статті приділяється вживанню гендерно маркованої лексики для відображення існуючих гендерних стереотипів у суспільстві. Розглядаються основні категорії гендерно маркованих одиниць залежно від специфіки їх референтів, а також вплив зазначених одиниць на адресатів.
The paper deals with the use of gender marked words in advertising texts. Specific language peculiarities of such texts are caused by extralinguistic factors including processes that take place in different spheres of social life. Gender marked words serve as specific ”attraction” for prospective customers, since they help to segment an audience according to the producer’s requirements. Peculiar attention is focused on the use of gender marked words for demonstration of the current gender stereotypes in society. The main classes of gender marked words depending on the specificity of referents and the influence of these words on the addressees are described.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41954
Type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)

Views
Other16
Canada1
Czech Republic2
Germany7
Egypt1
France3
United Kingdom1
Hungary3
Japan1
Russia1
Taiwan1
Ukraine38
United States11
Downloads
Other31
China12
Germany6
Estonia3
EU1
France2
Japan1
Poland1
Russia19
Ukraine83
United States7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
shevchenkogender.pdf239.64 kBAdobe PDF166Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.