Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41956
Title: Завдання маркетингу у науково-освітній діяльності вітчизняних ВНЗ
Other Titles: Задания маркетинга в научно-образовательной деятельности отечественных ВУЗ
The task of marketing research and educational activity of domestic universities
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Keywords: маркетинг освіти
маркетинг образования
marketing education
інтернет-маркетинг в освіті
интернет-маркетинг в образовании
Internet marketing education
конкурентоспроможність університету
конкурентоспособность университета
competitiveness of University
Issue Year: 2015
Publisher: ФОП Ткачов О.О.
Citation: Ілляшенко, С.М. Завдання маркетингу у науково-освітній діяльності вітчизняних ВНЗ [Текст] / С.М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Збірник тез доповідей ІХ Міжнародної науко-во-практичної конференції. 24-25 вересня 2015 року. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 80-82.
Abstract: Систематизовано завдання маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності вітчизняних ВНЗ на ринку науково-освітніх послуг
Систематизировано задачи маркетинга как способа повышения конкурентоспособности отечественных ВУЗ на рынке научно-образовательных услуг
Systematic task of marketing as a means of increasing the competitiveness of Ukrainian Universities in the market of scientific-educational services
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41956
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other4
Canada1
Germany5
France2
Italy1
Poland1
Russia2
Taiwan1
Ukraine18
Downloads
Other8
China4
Germany2
France1
Italy1
Russia1
Tunisia1
Ukraine37
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_miim2015.pdf179.96 kBAdobe PDF56Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.