Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42253
Title: Роль проблемно-орієнтовного навчання у формуванні практично спрямованих знань з анатомії людини
Authors: Chayen, Bohdana Yakivna
Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna
Коростіль, С.О.
Keywords: проблемно-орієнтовне навчання
проблемно-ориентированное обучение
problem-based learning
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Удовиченко, Б.Я. Роль проблемно-орієнтовного навчання у формуванні практично спрямованих знань з анатомії людини / Б.Я. Удовиченко, С.О. Коростіль, Л.І. Гребеник // Актуальні питання теоретичної та практичної медицини : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 23-24 квітня 2015 р. / Н.В. Деміхова. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 149-150.
Abstract: Завдяки участі СумДУ у грантовій програмі «Tempus» студенти другого курсу медичного інституту мають можливість навчатися за експериментальною програмою, що передбачає наявність занять з проблемно-орієнтовного навчання (Problem-based learning – PBL). Аналіз роботи студентів на протязі осіннього семестру поточного навчального року показав, що система PBL є яскравим прикладом можливості використання знань з фундаментальних дисциплін при вивченні конкретних клінічних ситуацій («кейсів) з практики лікарів Великої Британії, які адаптовані до умов праці та життя лікарів і пацієнтів нашої країни.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42253
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other4
Canada1
Germany5
France1
United Kingdom1
Israel2
Japan3
Russia1
Ukraine3
United States3
Downloads
Other2
China2
Germany3
France2
Indonesia1
Israel1
Turkey1
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Udovychenko_Hrebenyk.pdf1.1 MBAdobe PDF14Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.