Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42301
Title: Синтаксичні засоби у рекламі англомовних текстів
Authors: Лащ, К.С.
Keywords: синтаксичні мовні засоби
cинтаксические языковые средства
syntectical linguistic means
вторинний текст
вторичный текст
secondary text
емоційний синтаксис
эмоциональный синтаксис
emotional syntax
Issue Year: 2015
Publisher: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень"
Citation: Лащ, К.С. Синтаксичні засоби у рекламі англомовних текстів / К.С. Лащ, Г.В. Чуланова // Сучасна філологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26 червня 2015 р.) - Одеса: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень", 2015. - С. 54-58.
Abstract: Pозглянуто нетипові вторинні англомовні тексти, розміщені на DVD-дисках та постерах до фільмів. На прикладах досліджено, які саме синтаксичні мовні засоби використовуються в текстах на рекламних постерах та яку роль вони виконують.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42301
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)

Views
Other6
Canada1
China2
Czech Republic1
Germany9
France2
United Kingdom1
Hungary2
Italy2
Japan1
Poland1
Thailand1
Ukraine35
United States14
Downloads
Other7
China5
Germany6
Denmark1
Estonia3
France7
Japan1
Poland1
Russia39
Turkey1
Ukraine55
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
lashchmeans.pdf378.98 kBAdobe PDF131Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.