Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42851
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тенденції розвитку контент-маркетингу
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
ORCID
Keywords Internet-технології
Internet-технологии
Internet-technologies
контент-маркетинг
content marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42851
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Івашова, Н.В. Тенденції розвитку контент-маркетингу [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 77-79.
Abstract Практично усі компанії світу використовують Internet-технології для просування власних товарів або послуг. Просування не обмежується стандартними заходами, оскільки кожного дня з’являються нові технології, які можуть надати конкурентні переваги на ринку. Однак, однозначно можна стверджувати, що використання інструментів та технологій Internet-маркетингу є обов’язковим у сучасному світі.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1360
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
Germany Germany
3
Greece Greece
2721
Ireland Ireland
57022
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
170
Romania Romania
1
Russia Russia
331583
Ukraine Ukraine
8244714
United Kingdom United Kingdom
2506980
United States United States
24402553
Unknown Country Unknown Country
8244713

Downloads

China China
1056717
EU EU
1
France France
24402553
Germany Germany
1056716
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
24402553
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
43791826
Unknown Country Unknown Country
28

Files

File Size Format Downloads
Ivashova_kontent-marketyng.pdf 463,81 kB Adobe PDF 94710398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.