Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43539
Title: Вісім стратегій еmeil – маркетингу
Authors: Никонець, М.О.
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Keywords: email маркетинг
email marketing
стратегія
стратегия
strategy
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Никонець, М.О. Вісім стратегій еmeil – маркетингу [Текст] / М.О. Никонець, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 276-277.
Abstract: У сучасному інформаційному суспільстві реклама практично в будь-якому, особливо явному її прояві, серйозно дратує як online, так і offline споживачів. Однак email-маркетинг, як один із інструментів інтернет-маркетингу, все ще залишається найпопулярнішим каналом бізнес-комунікації.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43539
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other4
Canada1
Czech Republic2
Germany6
France1
Ukraine4
Downloads
Other1
China7
Germany2
Ukraine3
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Nykonets_Email_marketynh.pdf270.99 kBAdobe PDF15Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.