Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43591
Title: Брендинг міст: специфіка та виклики часу
Authors: Біленко, В.О.
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Keywords: брендинг міста
брендинг города
імідж
имидж
image
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Біленко, В.О. Брендинг міст: специфіка та виклики часу [Текст] / В.О. Біленко, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 286-287.
Abstract: Перехід від планової до ринкової економіки створив перед Україною необхідність розвитку маркетингу та просування власної продукції. Вийшовши на світовий ринок, підприємства позиціонують певні марки, пропонують вітчизняний бренд – комплекс понять, які узагальнюють думку людей про особистість, компанію, відповідний товар, послугу тощо. Проте, з точки зору інвестиційної привабливості, просування потребують і міста, формуючи потребу брендингу територій.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43591
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other6
Canada1
Czech Republic1
Germany6
France3
United Kingdom1
Italy1
Ukraine2
United States1
Downloads
Other6
Germany2
EU1
France2
Poland1
Portugal1
Russia3
Singapore1
Ukraine46
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilenko_brendynh_mista.pdf274.16 kBAdobe PDF67Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.