Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43728
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Протореклама – прообраз сучасної реклами
Authors Цуненко, С.
ORCID
Keywords реклама
advertising
протореклама
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43728
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Цуненко, С. Протореклама – прообраз сучасної реклами [Текст] / С. Цуненко, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 302-303.
Abstract У наш час, в умовах жорсткої конкуренції, для різних підприємств особливо актуальними є такі проблеми, як просування товарів та послуг, підвищення конкурентоспроможності підприємства, залучення нових споживачів. А вирішення цих проблем стає неможливим без правильного та умілого використання комунікацій у маркетингу, а саме реклами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
15629302
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Ireland Ireland
35311
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
180647
Netherlands Netherlands
582
Russia Russia
3
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
31258606
United Kingdom United Kingdom
1052685
United States United States
56352813
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
762006
Czechia Czechia
1
France France
15629302
Germany Germany
1052690
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
31258603
Romania Romania
3490
Russia Russia
15
Ukraine Ukraine
31258605
United Kingdom United Kingdom
31258605
United States United States
15629303
Unknown Country Unknown Country
4718

Files

File Size Format Downloads
Tsunenko_reklama.pdf 265,35 kB Adobe PDF 126857341

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.