Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка наукових основ маркетингу інновацій
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Olefirenko, Oleh Mykhailovych  
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Symonenko, Mariia Yuriivna
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych  
Troian, Mariia Yuriivna  
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Гладенко, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
http://orcid.org/0000-0002-6214-4590
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
http://orcid.org/0000-0002-5527-89027
http://orcid.org/0000-0003-3094-9906
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords маркетинг інновацій
ідеї інновацій
потенціал інноваційного розвитку
Type Technical Report
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (проміжний) / Керівн. С.М. Ілляшенко. — Суми : СумДУ, 2009. — 300 с.
Abstract Об’єкт дослідження – процеси маркетингового обґрунтування і супроводження інноваційної діяльності підприємств і установ. Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господарюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, аналіз, діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення сучасних економічних теорій, сучасні концепції маркетингу та інноватики, метод логічного узагальнення, системно-структурний аналіз, факторний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено еволюцію сучасного маркетингу, окреслено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Визначено особливості аналізу ринку, виконано системний аналіз і запропоновані рекомендації щодо застосування методів генерування і відбору ідей товарних інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ комплексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування. Удосконалено теоретико-методичні засади управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств на засадах маркетингу інновацій і інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Canada Canada
1
China China
7
Czechia Czechia
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
3
Germany Germany
958
Greece Greece
1
Ireland Ireland
477913
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
21170
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
4
Russia Russia
21
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
16044248
United Kingdom United Kingdom
8064454
United States United States
169135898
Unknown Country Unknown Country
16044245

Downloads

Canada Canada
1
China China
4
Czechia Czechia
2
EU EU
12
France France
128482861
Georgia Georgia
1
Germany Germany
4983051
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
10021
Poland Poland
957
Russia Russia
46
South Korea South Korea
2
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
209788936
United Kingdom United Kingdom
84663
United States United States
169135898
Unknown Country Unknown Country
1172

Files

File Size Format Downloads
il.pdf 2,98 MB Adobe PDF 512487631

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.