Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44859
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аксіологічні засади формування соціальних імперативів у процесі становлення громадянського суспільства: комунікаційний аспект |
Authors |
Kuznietsova, Tetiana Vasylivna
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Shvyrkov, Oleksandr Ivanovych Kostenko, Andriana Mykolaivna Korol, Serhii Mykolaiovych Pavlenko, Volodymyr Petrovych Yevtushenko, Olena Mykolaivna Nazarov, Mykola Serhiiovych Герман, О.А. Савченко, І.В. Коломієць, Н.В. Курило, А.А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0002-8970-4244 http://orcid.org/0000-0001-5949-4699 http://orcid.org/0000-0002-3488-4006 http://orcid.org/0000-0002-4504-7908 |
Keywords |
аксіологія соціальні імперативи громадянське суспільство |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44859 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Аксіологічні засади формування соціальних імперативів у процесі становлення громадянського суспільства: комунікаційний аспект [Текст] : звіт про НДР (заключний) / Кер. Т.В. Кузнєцова. - Суми : СумДУ, 2015. - 233 с. |
Abstract |
Мета проекту полягає в розробці аксіологічних засад формування соціальних імперативів в умовах становлення громадянського суспільства з позиції комунікативно-концептуального підходу.
Методи дослідження: метод моделювання, що дозволяє розбудувати аксіологічні моделі соціальних імперативів; метод типологічного аналізу, за допомогою якого розроблено типологію аксіологічних моделей соціальних імперативів; психолінгвістичний експеримент, що уможливлює виявлення асоціативного поля позитивності та негативності у світосприйнятті різних груп реципієнтів; контент-аналіз, що забезпечує визначення частотності вияву цінностей у медійному просторі; соціологічне опитування з метою вивчення ціннісних диспропорцій артикуляцій та моделей поведінки; кількісний аналіз матеріалів, отриманих у ході асоціативного експерименту, контент-аналізу, соціологічного опитування; описовий, що дає можливість представити результати проведеного дослідження.
Робоча гіпотеза проекту: сучасні засоби масової комунікації, впливаючи на ціннісні домінанти, є дієвим й ефективним механізмом формування соціальних імперативів громадянського суспільства. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Canada
2
China
533931515
Côte d’Ivoire
746919326
France
438820
Germany
1921484685
Greece
2373625
Iran
1
Ireland
1979893026
Lithuania
1
Netherlands
64831
Poland
461651552
Russia
2
Sweden
1
Ukraine
1694229446
United Kingdom
192248
United States
1876144931
Unknown Country
331861041
Downloads
Austria
959250462
Belarus
3
Canada
1921484682
China
2
Czechia
173904
Denmark
115
Finland
1921484683
France
-1501927889
Germany
959250465
Greece
7115932
Ireland
713166726
Italy
3
Luxembourg
1
Moldova
4
Netherlands
959250463
Norway
55026
Poland
-1501927891
Romania
1
Russia
-1588982166
Seychelles
58279039
South Africa
1
Spain
1
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
1876144937
United Kingdom
169813
United States
1876144933
Unknown Country
-1588982166
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kuznietsova_1215.doc | 2,67 MB | Microsoft Word | 775183790 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.