Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44859
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аксіологічні засади формування соціальних імперативів у процесі становлення громадянського суспільства: комунікаційний аспект
Authors Kuznietsova, Tetiana Vasylivna
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych  
Shvyrkov, Oleksandr Ivanovych
Kostenko, Andriana Mykolaivna  
Korol, Serhii Mykolaiovych  
Pavlenko, Volodymyr Petrovych  
Yevtushenko, Olena Mykolaivna
Nazarov, Mykola Serhiiovych  
Герман, О.А.
Савченко, І.В.
Коломієць, Н.В.
Курило, А.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9902-7577
http://orcid.org/0000-0002-8970-4244
http://orcid.org/0000-0001-5949-4699
http://orcid.org/0000-0002-3488-4006
http://orcid.org/0000-0002-4504-7908
Keywords аксіологія
соціальні імперативи
громадянське суспільство
Type Technical Report
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44859
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Аксіологічні засади формування соціальних імперативів у процесі становлення громадянського суспільства: комунікаційний аспект [Текст] : звіт про НДР (заключний) / Кер. Т.В. Кузнєцова. - Суми : СумДУ, 2015. - 233 с.
Abstract Мета проекту полягає в розробці аксіологічних засад формування соціальних імперативів в умовах становлення громадянського суспільства з позиції комунікативно-концептуального підходу. Методи дослідження: метод моделювання, що дозволяє розбудувати аксіологічні моделі соціальних імперативів; метод типологічного аналізу, за допомогою якого розроблено типологію аксіологічних моделей соціальних імперативів; психолінгвістичний експеримент, що уможливлює виявлення асоціативного поля позитивності та негативності у світосприйнятті різних груп реципієнтів; контент-аналіз, що забезпечує визначення частотності вияву цінностей у медійному просторі; соціологічне опитування з метою вивчення ціннісних диспропорцій артикуляцій та моделей поведінки; кількісний аналіз матеріалів, отриманих у ході асоціативного експерименту, контент-аналізу, соціологічного опитування; описовий, що дає можливість представити результати проведеного дослідження. Робоча гіпотеза проекту: сучасні засоби масової комунікації, впливаючи на ціннісні домінанти, є дієвим й ефективним механізмом формування соціальних імперативів громадянського суспільства.
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Canada Canada
2
China China
533931515
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
746919326
France France
438820
Germany Germany
1921484685
Greece Greece
2373625
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1979893026
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
64831
Poland Poland
461651552
Russia Russia
2
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1694229446
United Kingdom United Kingdom
192248
United States United States
1876144931
Unknown Country Unknown Country
331861041

Downloads

Austria Austria
959250462
Belarus Belarus
3
Canada Canada
1921484682
China China
2
Czechia Czechia
173904
Denmark Denmark
115
Finland Finland
1921484683
France France
-1501927889
Germany Germany
959250465
Greece Greece
7115932
Ireland Ireland
713166726
Italy Italy
3
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
4
Netherlands Netherlands
959250463
Norway Norway
55026
Poland Poland
-1501927891
Romania Romania
1
Russia Russia
-1588982166
Seychelles Seychelles
58279039
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1876144937
United Kingdom United Kingdom
169813
United States United States
1876144933
Unknown Country Unknown Country
-1588982166

Files

File Size Format Downloads
Kuznietsova_1215.doc 2,67 MB Microsoft Word 775183790

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.