Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45076
Title: Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації
Authors: Ushchapovska, Iryna Vasylivna
Keywords: етнозорієнтованість
этноориентированность
ethnic orientation
лінгвокультурна спільнота
лингвокультурное сообщество
lingo-cultural society
бренд
brand
контекст
context
реклама
advertising
вербальні та невербальні сигнали
вербальные и невербальные сигналы
verbal and non-verbal signals
кроскультурна комунікація
кросскультурная коммуникация
cross-cultural communication
Issue Year: 2016
Publisher: Уманський національний університет садівництва (Умань, Україна)
Citation: Ущаповська, І.В. Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації [Текст] / І.В. Ущаповська // Матеріали всеукраїнської наукової Інтернет - конференції «Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в Європейський простір». - 2016. - С.113-116.
Abstract: Головною проблемою в галузі міжнародного маркетингу та реклами є споживча поведінка представників різних етнокультурних спільнот. Виникає необхідність звернення до кроскультурних аспектів рекламної комунікації. Для сучасного суспільства характерним стає посилення ідіоетнічних рис у рекламній комунікації на противагу глобальним комунікаціям. Особливу увагу слід звертати на невербальні засоби кроскультурної комунікації в рекламі, оскільки саме невербальним засобам притаманна національна своєрідність, ідіоетнічність.
Главной проблемой в области международного маркетинга и рекламы является потребительское поведение представителей разных етнокультурных сообществ. Возникает необходимость обращения к кросскультурным аспектам рекламной коммуникации. Для современного общества характерным становится усиление идиоэтнических черт в рекламной коммуникации в противовес глобальным коммуникациям. Особенное внимание следует обращать на невербальные средства в рекламе, поскольку именно невербальным средствам характерны национальное своеобразие, идиоэтничность.
The main problem of international marketing and advertising is the consumption behavior of representatives of different ethnocultural societies. Cross-cultural aspects of advertising communication turn out to be urgent. Modern society is characterized by the increase of idioethnic signs in advertising communication unlike global communication. Special attention should be paid to non-verbal means in advertising, as non-verbal means are specified by national character, idioethnicity.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45076
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other11
Canada1
China2
Germany3
France3
Hungary2
Italy1
Russia1
Turkey1
Ukraine10
United States8
Downloads
Other8
China2
Germany3
France3
Indonesia1
Russia1
Ukraine11
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Ushchapovska_Sotsioculturni.PDFТекст тез.278.04 kBAdobe PDF30Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.