Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorИльяшенко, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorIlliashenko, Serhii Mykolaiovych-
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївна-
dc.contributor.authorШипулина, Юлия Сергеевна-
dc.contributor.authorShypulina, Yuliia Serhiivna-
dc.contributor.authorІлляшенко, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorИльяшенко, Наталия Сергеевна-
dc.contributor.authorIlliashenko, Nataliia Serhiivna-
dc.date.accessioned2016-06-09T06:41:28Z-
dc.date.available2016-06-09T06:41:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІлляшенко, С.М. Роль маркетингу знань у формуванні інноваційної культури суспільства [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 2016 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 6-8.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45129-
dc.description.abstractРозглянуто особливості застосування маркетингу знань стосовно формування основних складових інноваційної культури суспільства: інноваційної, яка відповідає за розроблення нових типів інноваційної поведінки, що створені всередині суспільства чи привнесені зовні; селекційної, яка відповідає за відбір новостворених чи запозичених моделей інноваційної поведінки, що відповідають потребам суспільства на певних етапах його розвитку; трансляційної, яка відповідає за передачу з минулого і сьогодення у майбутнє стійких типів інноваційної поведінки, що пройшли апробацію і ввійшли до системи цінностей суспільства.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены особенности применения маркетинга знаний для формирования основных составляющих инновационной культуры общества: инновационной, которая отвечает за разработку новых типов инновационного поведения созданных внутри общества или привнесенных извне; селекционной, которая отвечает за отбор новообразованных или заимствованных моделей инновационного поведения отвечающих нуждам общества на определенных этапах его развития; трансляционной, которая отвечает за передачу из прошлого и настоящее в будущее устойчивых типов инновационного поведения прошедших апробацию и вошедших в систему ценностей общества.ru_RU
dc.description.abstractThe features of the application of marketing knowledge regarding the formation of the main components of the innovation culture of society: innovation, which is responsible for the development of new types of innovative behavior that created within society or bringing outside; selective which is responsible for the selection of the newly created or borrowed models of innovative behaviour, that meet the needs of society in certain stages of its development; translâcìjnoï, which is responsible for the transfer of the past and the present to the future sustainable types of innovative behaviour that have passed testing and are logged on to the system of values of the society.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПУЕТru_RU
dc.subjectмаркетинг знаньru_RU
dc.subjectмаркетинг знанийru_RU
dc.subjectmarketing knowledgeru_RU
dc.subjectінноваційна культураru_RU
dc.subjectинновационная культураru_RU
dc.subjectinnovation cultureru_RU
dc.subjectсуспільствоru_RU
dc.subjectобществоru_RU
dc.subjectsocietyru_RU
dc.titleРоль маркетингу знань у формуванні інноваційної культури суспільстваru_RU
dc.title.alternativeРоль маркетинга знаний в формировании инновационной культуры обществаru_RU
dc.title.alternativeRole of marketing knowledge in shaping the innovation culture societyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_Poltava_2016.pdf348.47 kBAdobe PDF35Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.