Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45551
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Деякі аспекти теорії активованого комплексу
Authors Lebediev, Serhii Yuriiovych
Ільїн, С.С.
ORCID
Keywords теорія активованого комплексу
теория активированного комплекса
activated complex theory
хімічні реакції
химические реакции
chemical reactions
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45551
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ільїн, С.С. Деякі аспекти теорії активованого комплексу [Текст] / С.С. Ільїн, С.Ю. Лебедєв // Сучасні технології у промисловому виробництв : матеріали та програма ІV Всеукраїнської міжвузівської науково-технічної конференції, м. Суми, 19-22 квітня 2016 р.: у 2-х ч. / Редкол.: О.Г. Гусак, В.Г. Євтухов. - Суми: СумДУ, 2016. - Ч.2. - С. 126-127.
Abstract Питання про можливість теоретичного розрахунку констант швидкостей хімічних реакцій на основі властивостей реагуючих молекул вирішується теорією активованого комплексу (теорією перехідного стану). Згідно з цією теорією активований комплекс являє собою особливого роду нестійку молекулу з дуже малим часом існування.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Canada Canada
1
China China
13240695
France France
3
Germany Germany
3
Ireland Ireland
79913
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1031
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1649350
United Kingdom United Kingdom
775432
United States United States
9085608
Unknown Country Unknown Country
1649349

Downloads

France France
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
79912
Lithuania Lithuania
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
4930521
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9085609
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Ilin_active_complex_theory.pdf 523,34 kB Adobe PDF 14096062

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.