Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46347
Title: Роль маркетингової комунікаційної політики на підприємствах машинобудівної галузі
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Nosonova, Liubov Viacheslavivna
Keywords: маркетингова комунікаційна політика
маркетинговая коммуникационная политика
marketing communication policy
машинобудівні підприємства
машиностроительные предприятия
engineering enterprises
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Божкова, В.В. Роль маркетингової комунікаційної політики на підприємствах машинобудівної галузі [Текст] / В.В. Божкова, Л.В. Носонова // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17 20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 18-19.
Abstract: Метою маркетингової комунікаційної політики машинобудівних підприємств має бути розроблення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для забезпечення стійких конкурентних позицій та оперативного реагування на зміни ринкової ситуації. Нині на підприємствах машинобудівної галузі України спостерігається низький рівень стратегічного планування маркетингових комунікацій, що не дає їм можливості конкурувати з іноземними підприємствами, які, в свою чергу, мають більший досвід і ресурси для формування маркетингового процесу.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46347
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ТеСЕТ)

Views
Other6
Canada1
China1
Germany3
United Kingdom3
Italy1
Russia1
Turkey1
Ukraine1
United States1
Downloads
Other4
Chile1
Germany3
France1
Russia3
Ukraine11
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bozhkova_Nosonova_communication_policy.pdf1.12 MBAdobe PDF24Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.