Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46500
Title: Bicycle transport as an object of ecological marketing and innovations in urban transportations
Other Titles: Велосипедний транспорт як об’єкт екологічного маркетингу та інновацій у міських перевезеннях
Велосипедный транспорт как объект экологического маркетинга и инноваций в городских перевозках
Authors: Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Петрушенко, Юрій Миколайович
Петрушенко, Юрий Николаевич
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych
Bilenko, V.O.
Keywords: ecological transport
bicycle transport
transport infrastructure
youth transport
student transport
marketing of public transport
innovations in public transport
екологічний транспорт
велосипедний транспорт
транспортна інфраструктура
молодіжний транспорт
студентський транспорт
маркетинг міського транспорту
інновації міського транспорту
экологический транспорт
велосипедный транспорт
транспортная инфраструктура
молодёжный транспорт
студенческий транспорт
маркетинг городского пространства
инновации городского транспорта
Issue Year: 2016
Publisher: Sumy State University
Citation: Teletov, O.S. Bicycle transport as an object of ecological marketing and innovations in urban transportations [Текст] / O.S. Teletov, Y.M. Petrushenko, V.O. Bilenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 283-292.
Abstract: The article analyses how the leading European countries pursue the policies of bike promotion as a priority type of transport, improve the bicycle infrastructure, establish and expand bike rental networks in big and in small (mostly, campuses) cities. It was proposed to consider bicycle transport as an object of ecological marketing and innovation activity of the individual transportation. This article has classified the obstacles of bike usage as a type of transport in Ukraine: low level of awareness, social prejudgment, miscomprehension of bikes use advantages. Necessity to attract students’ to make surveys and communicational events for the bicycle transport implementation in Ukraine was proved.
У статті проаналізовано яким чином провідні європейські країни проводять політику популяризації велосипеду як пріоритетного транспортного засобу, удосконалюють велосипедну інфраструктуру, запроваджують та розширюють мережі прокату велосипеду як у великих, так і в малих (переважно університетських) містах. Запропоновано вважати велосипедний транспорт об’єктом екологічного маркетингу та інноваційної діяльності в індивідуальних перевезеннях. Класифіковано перешкоди у використанні велосипеду в Україні як виду транспорту, зокрема це низька поінформованість, певна упередженість населення, нерозуміння переваг від використання велосипеду тощо. Обґрунтовано необхідність залучення студентської молоді до проведення відповідних досліджень та комунікаційних заходів з метою підвищення можливості впровадження велосипедного транспорту в Україні.
В статье проанализировано, каким образом ведущие европейские страны проводят политику популяризации велосипеда как приоритетного транспортного средства, совершенствуют велосипедную инфраструктуру, внедряют и расширяют сети проката велосипедов как в больших, так и в малых (преимущественно университетских) городах. Предложено считать велосипедный транспорт объектом экологического маркетинга и инновационной деятельности в индивидуальных перевозках. Классифицированы препятствия в использовании велосипеда в Украине как вида транспорта, в частности – это низкая информированность, определённые предубеждения населения, непонимание преимуществ от использования велосипеда и т. п. Обоснована необходимость привлечения студенческой молодёжи к проведению соответствующих маркетинговых исследований и коммуникационных мероприятий с целью повышения возможностей внедрения велосипедного транспорта в Украине.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46500
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
No available statistics
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Teletov, Petrushenko, Bilenko.pdf667.11 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.