Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46972
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі
Authors Дідова, Т.
Титаренко, О.
ORCID
Keywords социальные коммуникации
соціальні комунікації
social communication
реклама
advertising
гендерна нерівність
гендерное неравенство
gender inequality
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46972
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Дідова, Т. Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі [Текст] / Т. Дідова, О. Титаренко; наук. кер. К.І. Карпенко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 210-211.
Abstract Більшість ЗМІ, такі як: телебачення, радіо, різні видавництва, використовують дуже жорсткі методи сегментації для розуміння своєї аудиторії. Це перш за все демографічні методи старої школи, які пропонують дуже обмеженні ярлики для того, щоб охарактеризувати нас. Проблема у тому, що ЗМІ вірять, що, коли ви потрапляєте в певну демографічну категорію, то ви будете передбачувані у більшості випадків. І результат цього у тому, що значна доля нашої культури заснована саме на цих припущеннях. Наразі великий вплив на програмування всіх ЗМІ у країні чинять люди від 18 до 49 років. Тому деякі вікові категорії просто випадають через брак або відсутність інформації, яка може їх зацікавити.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
27499
Greece Greece
5092
Ireland Ireland
91153
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
764
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2908180
United Kingdom United Kingdom
1455363
United States United States
8724295
Unknown Country Unknown Country
2908179

Downloads

Canada Canada
1
China China
1
Colombia Colombia
1
France France
2
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
8724295
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16120534
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Didova.pdf 1,3 MB Adobe PDF 24844843

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.