Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47777
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Благодійне стимулювання продажів в Україні
Authors Юсупова, О.В.
ORCID
Keywords благодійність
благотворительность
charity
товар
goods
продажа
продаж
sale
стимулювання продажів
стимулирование продаж
sales promotion
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47777
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Юсупова, О.В. Благодійне стимулювання продажів в Україні [Текст] / О.В. Юсупова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 248-249.
Abstract Благодійне стимулювання продажів є порівняно новим напрямом стимулювання продажів як в Україні, так і у світі. Під благодійним стимулюванням продажів розуміємо зобов’язання компанії відраховувати визначену частину ціни (прибутку від реалізації) певного товару чи послуги на благодійну справу або використати оплачені покупцем товари з благодійною метою.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
40
Greece Greece
7636
Ireland Ireland
337159
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
7044954
United Kingdom United Kingdom
3524907
United States United States
39036998
Unknown Country Unknown Country
7044953

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
21077337
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
56996658
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Usupova_charity.pdf 348,39 kB Adobe PDF 78074006

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.