Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47817
Title: Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
управління
управления
management
ефективність
эффективность
efficiency
Issue Year: 2016
Publisher: Національний університет «Львівська політехніка»
Citation: Сигида, Л.О. Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 3-5 листопада, 2016 р.). - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. - С. 27-29.
Abstract: У сучасних економічних умовах важливим аспектом діяльності підприємств є розроблення та впровадження ефективної маркетингової політики розподілу. Адже саме маркетингова політика розподілу допомагає підприємству установити тривалі та надійні зв’язки зі споживачами його продукції, що сприяє формуванню позитивного іміджу підприємства та посиленню його позицій у довгостроковому періоді, що є особливо важливим для промислових підприємств.
В современных экономических условиях важным аспектом деятельности предприятий является разработка и внедрение эффективной маркетинговой политики распределения. Ведь именно маркетинговая политика распределения помогает предприятию установить длительные и прочные связи с потребителями его продукции, что способствует формированию положительного имиджа предприятия и усилению его позиций в долгосрочном периоде, что особенно важно для промышленных предприятий.
In today's economy an important aspect of business is the development and implementation of effective marketing distribution policy. After all, marketing distribution policies helps businesses to establish long and reliable relations with consumers of its products, which contributes to a positive image of the company and strengthen its position in the long run, which is especially important for the industry.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47817
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other7
Canada1
China11
Germany4
France5
United Kingdom1
Ghana1
Italy1
Lithuania1
Philippines1
Ukraine10
United States14
Downloads
China2
Germany3
Italy1
Saudi Arabia1
Ukraine11
United States2
Venezuela1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
tezy_Lviv.pdfТези доповідей Львів366.06 kBAdobe PDF21Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.