Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47973
Title: Використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення конкурентноздатності
Authors: Гребньов, Г.М.
Кугій, А.А.
Keywords: маркетингова система
маркетинговая система
marketing system
конкурентноздатність
конкурентоспособность
competitiveness
транснаціональні корпорації
транснациональные корпорации
transnational corporations
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Гребньов Г. М. Використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення конкурентноздатності / Г. М. Гребньов, А. А. Кугій // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract: У статті досліджено особливості використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення їх конкурентноздатності.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47973
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other1
Canada1
China2
Germany4
Israel1
Italy2
Ukraine4
United States1
Downloads
Other7
Canada1
China3
Germany3
Ukraine20


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Kugiy_Marketyngova_systema.pdf149.01 kBAdobe PDF34Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.