Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47976
Title: Економічний підхід до літніх людей
Authors: Мороз, М.Т.
Keywords: стратегія маркетингу
стратегия маркетинга
marketing strategy
управлінські процеси
управленческие процессы
management processes
літні люди
пожилые люди
elderly people
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Мороз, М.Т. Економічний підхід до літніх людей [Текст] / М.Т. Мороз; наук. кер. К.В. Бажеріна // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract: У статті проведено аналіз такого сегменту ринку як літні люди у контексті організаційно-економічних і соціально-психологічних поглядів на практичні проблеми стратегій маркетингу щодо них, як окремого сегменту. Окрему увагу приділено підходу до їхньої поведінки як покупців. Досліджено зміст власне процесу менеджменту та маркетингу щодо літніх людей, а також окремих управлінських процесів і проблем, які можуть виникнути на шляху до розкриття даного сегменту.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47976
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other1
Canada1
China2
Germany3
United Kingdom2
Poland1
Ukraine5
United States1
Downloads
Other1
China2
Germany3
Estonia1
France1
Ukraine5
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Moroz_Ekonomichnyi_pidhid.pdf149.36 kBAdobe PDF14Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.