Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47976
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економічний підхід до літніх людей
Authors Мороз, М.Т.
ORCID
Keywords стратегія маркетингу
стратегия маркетинга
marketing strategy
управлінські процеси
управленческие процессы
management processes
літні люди
пожилые люди
elderly people
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47976
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мороз, М.Т. Економічний підхід до літніх людей [Текст] / М.Т. Мороз; наук. кер. К.В. Бажеріна // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract У статті проведено аналіз такого сегменту ринку як літні люди у контексті організаційно-економічних і соціально-психологічних поглядів на практичні проблеми стратегій маркетингу щодо них, як окремого сегменту. Окрему увагу приділено підходу до їхньої поведінки як покупців. Досліджено зміст власне процесу менеджменту та маркетингу щодо літніх людей, а також окремих управлінських процесів і проблем, які можуть виникнути на шляху до розкриття даного сегменту.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
838
Greece Greece
1
Ireland Ireland
19336
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
430398
United Kingdom United Kingdom
128814
United States United States
1441741
Unknown Country Unknown Country
1674

Downloads

China China
2
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
860673
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1441741
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Moroz_Ekonomichnyi_pidhid.pdf 149,36 kB Adobe PDF 2302430

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.