Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48085
Title: Фактори маркетингового середовища підприємства та їх вплив на маркетингову політику розподілу
Authors: Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distributive policies
маркетингове середовище
маркетинговая среда
marketing environment
підприємство
предприятие
enterprise
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Сигида, Л.О. Фактори маркетингового середовища підприємства та їх вплив на маркетингову політику розподілу [Текст] / Л.О. Сигида // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 93-94.
Abstract: У сучасних ринкових умовах підприємства не можуть функціонувати відособлено. Запорукою їх успішної діяльності є встановлення та підтримка міцних взаємозв’язків із зовнішнім середовищем. Адже саме зовнішнє середовище надає підприємству початкові ресурси, необхідні для забезпечення його життєдіяльності, та приймає кінцеві продукти його діяльності у формі компенсації; чинить вплив на внутрішні підсистеми підприємства і зазнає зворотного впливу.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48085
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Canada1
Germany1
France2
Italy1
Ukraine2
United States2
Downloads
China2
Germany2
Ukraine4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Syhyda_marketynhove_seredovyshche.pdf618.05 kBAdobe PDF8Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.