Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48101
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Систематизація показників ефективності реклами - їх зміст, недоліки
Authors Гайдай, І.Ю.
Скворцова, Г.О.
ORCID
Keywords ринкові відносини
рыночные отношения
market relations
ефективність реклами
эффективность рекламы
advertising effectiveness
споживчий ринок
потребительский рынок
consumer market
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48101
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гайдай, І.Ю. Систематизація показників ефективності реклами: зміст, недоліки [Текст] / І.Ю. Гайдай, Г.О. Скворцова // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 105-106.
Abstract В умовах розвитку ринкових відносин і підвищення насиченості споживчого ринку товарами і послугами рекламна діяльність набуває нового значення, що відрізняється цілим рядом специфічних рис, знання та врахування яких дозволяє активізувати процес продажу, стимулювати реалізацію окремих товарів, раціоналізувати процес обслуговування покупців, за рахунок "інформаційної підтримки" всіх його складових.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
4968
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
142729
United Kingdom United Kingdom
60356
United States United States
761931
Unknown Country Unknown Country
142728

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
38220
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
411144
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1112718
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Haidai_efektyvnist_reklamy.pdf 691,6 kB Adobe PDF 1562107

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.