Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/483
Title: Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами
Authors: Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Зубенко, М.Г.
Keywords: побутові відходи
сміттєпереробка
маркетингові дослідження
бытовые отходы
мусоропереработка
маркетинговые исследования
household waste
garbage recycling
marketing research
Issue Year: 2009
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Прокопенко, О. В. Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами [Текст] / О. В. Прокопенко, М. Г. Зубенко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2009. - № 2. - С. 10-23.
Abstract: Розроблено нові маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами «ефект до – ефект після» та «від зворотного», що ґрунтуються на маркетингових дослідженнях і застосуванні інструментів маркетингових комунікацій. Досліджено проблему із побутовими відходами в Україні та Сумській обл. та можливі шляхи її подолання, розроблено схему процесу прийняття маркетингових рішень щодо подолання регіональної проблеми із побутовими відходами, оцінено перспективи діяльності сміттєпереробного заводу в м. Сумах. // Русск. версия: Разработаны новые маркетинговые подходы к решению региональных проблем с бытовыми отходами «эффект до – эффект после» и «от обратного», основанные на маркетинговых исследованиях и применении инструментов маркетинговых коммуникаций. Исследована проблема с бытовыми отходами в Украине и в Сумской обл. и возможные пути ее преодоления, разработана схема процесса принятия маркетинговых решений о преодолении региональных проблем с бытовыми отходами, оценены перспективы деятельности мусороперерабатывающего завода в г. Сумах. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/483
Description: New marketing approaches to solving regional problems with household waste «effect before – effect after» and «of reverse», based on marketing research and marketing communications tools application are proposed. The problem of household waste in Ukraine and Sumy region and the possible ways to overcome it are investigated. A scheme of the process of making decisions concerning marketing solutions to overcome regional problems with household waste is worked out. Sumy garbage recycling plant prospective is estimated.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/483
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other188
Canada1
China8
Germany12
EU4
Croatia1
Iran2
Iceland3
Kazakhstan1
Luxembourg1
Netherlands6
Norway1
Poland1
Russia45
Sweden1
Turkey11
Ukraine449
United States100
Downloads
Other500
China5
Germany2
France3
United Kingdom2
Croatia1
Kazakhstan3
Norway1
Russia3
Ukraine102
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
002povppv.pdf296.51 kBAdobe PDF624Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.