Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури
Other Titles The motivational mechanism of innovative development: components and the condition of its market structure
Мотивационный механизм инновационного развития: составляющие и состояние его рыночной структуры
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
ORCID
Keywords мотивационный механизм
инновационное развитие
рыночная структура механизма
составляющие механизма
motivational mechanism
innovative development
market structure of the mechanism
mechanism components
мотиваційний механізм
інноваційний розвиток
ринкова структура механізму
складові механізму
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Прокопенко О.В. Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури / О.В. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 167-175.
Abstract Визначено стан сучасного мотиваційного механізму інноваційного розвитку ринкового типу в результаті виокремлення складових мотиваційного механізму залежно від елементів ринку та оцінки дієвості кожної з виокремлених складових. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Определено состояние современного мотивационного механизма инновационного развития рыночного типа в результате выделения составляющих мотивационного механизма в зависимости от элементов рынка и оценки действенности каждой из выделенных составляющих. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
It is defined the condition of the modern motivational mechanism of innovative development of market type as a result of allocation of components of the motivational mechanism depending on elements to the market and estimations of effectiveness of each of the allocated components. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
588
Denmark Denmark
1
EU EU
3
France France
4
Germany Germany
179922566
Greece Greece
1
Ireland Ireland
26114208
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Poland Poland
2
Russia Russia
7193318
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
194408
United Kingdom United Kingdom
1090261418
United States United States
-900509801
Unknown Country Unknown Country
134656

Downloads

China China
7
EU EU
1
France France
2090636312
Germany Germany
483368847
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
2090636313
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-900509801
Unknown Country Unknown Country
379

Files

File Size Format Downloads
4_4.pdf 215,04 kB Adobe PDF -530835228

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.