Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49163
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Види мотивації в сучасній рекламі парфумів
Authors Немеш, В.
ORCID
Keywords мотивація споживача
мотивация потребителя
consumption motivation
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49163
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Немеш, В. Види мотивації в сучасній рекламі парфумів [Текст] / В. Немеш ; наук. кер. Ю.А. Козир // Перший крок у науку : матеріали VІІІ студентської конференції, м. Суми, 11 грудня 2016 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 304.
Abstract Мета нашого дослідження – з’ясувати, до яких потреб аудиторії апелює сучасна реклама елітних парфумів.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1909
China China
2
Czechia Czechia
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
14800
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
958578
United Kingdom United Kingdom
134871
United States United States
1648127
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
958579
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2758304
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Nemesh_reklama.pdf 518,55 kB Adobe PDF 3716900

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.