Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49369
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості партизанського маркетингу в Україні
Authors Римарь, Ю.В.
ORCID
Keywords партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerrilla marketing
малий бізнес
малый бизнес
small business
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49369
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Римарь, Ю.В. Особливості партизанського маркетингу в Україні [Текст] / Ю.В. Римарь; наук. кер. С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 47.
Abstract В світлі сучасних тенденцій до глобалізації світової економіки і загострення конкуренції на національних і світових ринках малому і середньому бізнесу дуже важко витримувати боротьбу в рекламній сфері з великими корпораціями, які можуть дозволити собі практично будь-яку рекламну кампанію. В цих умовах саме партизанський маркетинг і допомагає невеликим підприємствам за незначні кошти робити якісну рекламу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
9858
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
220875
United Kingdom United Kingdom
103920
United States United States
1214989
Unknown Country Unknown Country
220874

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
659455
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1214989
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Rymar_partyzanskyi_marketynh.pdf 605,57 kB Adobe PDF 1874468

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.