Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49449
Title: Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів
Other Titles: Особенности гендерно и демографически ориентированных рекламных текстов
Peculiarities of gender and demographically targeted advertising texts
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Тєлєтова, С.Г.
Булатова, А.С.
Река, О.С.
Keywords: гендерна політика в рекламі
гендерно орієнтований рекламний текст
мовні засоби реклами
реклама для чоловіків
реклама для жінок
гендерная политика в рекламе
гендерно ориентированный рекламный текст
языковые средства рекламы
реклама для мужчин
реклама для женщин
gender policy in advertising
demographically targeted advertising text
language means of advertising
advertising for women
advertising for men
Issue Year: 2016
Publisher: Cумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.Г. Тєлєтова, А.С. Булатова, О.С. Река// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 121-133.
Abstract: У статті виявлено специфіку рекламного впливу в гендерному аспекті на реципієнта, виділено особливості використання мовних засобів у різних видах реклами залежно від гендерних стереотипів адресата. Розглянуто приклади реклами типових товарів для жінок, чоловіків, молоді, дітей, людей похилого віку; подано деякі рекомендації щодо складання рекламних текстів для цільових груп, сегментованих за окремими демографічними ознаками. Підтверджено, що реклама не просто програмує реціпієнта на придбання того чи іншого товару, а вибудовує систему соціальних цінностей суспільства, зокрема гендерних.
В статье выяснена специфика рекламного влияния в гендерном аспекте на реципиента; выделены особенности использования языковых средств в разных видах рекламы в зависимости от гендерных стереотипов адресата. Рассмотрены примеры рекламы типичных товаров для женщин, мужчин, молодежи, детей, пожилых людей; даны некоторые рекомендации по составлению рекламных текстов для целевых групп, сегментированных по отдельным демографическим признакам. Подтверждено, что язык рекламы не просто программирует реципиента на приобретение того или иного товара, а выстраивает систему социальных ценностей общества, в том числе гендерных.
The article highlightes the individual components in the total advertising by gender. Examples of typical advertising products for men, women, youth, children, the elderly are given. The classification of objects advertising by gender is made. It is analyzed the specific drafting advertising copy, including headlines and slogans. The basic provisions for advertising of products segmented by demographic principle.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49449
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other8
Canada1
China1
Germany2
Finland1
France1
Italy2
Ukraine9
United States7
Downloads
Other23
Canada1
China1
Czech Republic1
Germany4
France3
United Kingdom1
Romania1
Russia5
Ukraine85
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov_reklama.pdf344.56 kBAdobe PDF129Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.